۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۴۳

رئیس سازمان بسیج مستضعفان:

آشوب و اغتشاشات کشور در کمتر از ۴۸ ساعت مدیریت شد

آشوب و اغتشاشات کشور در کمتر از ۴۸ ساعت مدیریت شد

ری- رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه امروز امنیت در کشور حاکم است گفت: دشمن فکر می کرد می تواند نا امنی را در کشور پایدار کنداما آشوب و اغتشاشات کشور درکمتر از ۴۸ ساعت مدیریت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر پنج شنبه و همزمان با اولین روز از هفته بسیج با حضور در مراسم تجدید میثاق با امام راحل(ره) که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب حادثه ای کوپک نبوده است اظهار داشت: همه تحولاتی که امروز در دنیا به وقوع می پیوندد متاثر از انقلاب بزرگ اسلامی است.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه امروز امنیت در کشور حاکم است و هیج در هم ریختگی و آشفتگی و بی نظمی حاصل از اغتشاش در کشور دیده نمی شود گفت: دشمن فکر می‌کرد با یک حادثه می تواند نا امنی را در کشور پایدار کند اما دید که این موضوع در کمتر از ۴۸ ساعت مدیریت شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل ما با دست خالی در برابر همه قدرت های مستکبر ایستادگی کرده بود گفت: رهبر معظم انقلاب پیام آزادی و صلح را به همه جهانیان صادر کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه با تاکید بر اینکه بر شکست برنامه های طراحی شده و فتنه های دشمن در جهان اسلام ذره ای تردید وجود ندارد بیان داشت: ما به شکست دشمن اطمینان مطلق داریم چرا که ملت بزرگ ایران محکم و با صلاب در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف با نثار خون جوانان خود همواره ایستاده است، همانطور که مقام معظم رهبری فرمود؛ ملت ایران توانسته است با اقتدار وارد مرحله جدیدی از تاریخ پر افتخار خود شود و افتخارات جدیدی را رقم زدند.

سلیمانی افزود:استکبار جهانی و در راس آن آمریکای خونخوار به خوبی می داند که چیزی جز شکست و تحقیر نصیبش نشده است  و باید بدانند که ملت اسلامی ما امنیت انقلاب را بر هر مسأله‌ای ترجیح می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری مردم را مورد رسیدگی قرار دهند اظهار داشت: بسیج مستضعفان برای رفع محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و همراهی با مستضعفان و محرومان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان بیان داشت: آمریکا با ساماندهی اراذل و اوباشی که دست جنایت‌کار آن‌ها آلوده به جان، مال و ناموس مردم است مثل همیشه در تمام فتنه‌ها علیه ایران در اتاق‌های مکر و شیطانی خود با موج‌سواری افرادی که در خارج از کشور آموزش دیده و بین مردم قرار می‌گیرند می خواست این نظام را و امنیت کشور را دچار بحران و خدشه کند اما باید بدانند که خیال باطل در سر دارند و ملت ایران در برابر همه توطئه ها ایستادگی خواهند کرد.

کد خبر 4777715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha